Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza úrovně implementace CSR v podniku
Divišová, Miluše ; Furová, Lenka (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá otázkou společenské odpovědnosti podniku a zkoumá úroveň její implementace uvnitř podniku. První část diplomové práce se věnuje teoretickým vysvětlením problematiky CSR (Corporate Social Responsibility) v rámci podniku. Ve druhé části je analyzována implementace CSR v konkrétním podniku, která je rozdělená na tři oblasti – ekonomickou, sociální a environmentální. Na základě zjištěných informací budou navržena doporučení ke zlepšení současného přístupu podniku k oblasti společenské odpovědnosti. Budou zhodnoceny výhody, které podnik získá zlepšením CSR.
Rizika a příležitosti zavedení systému společenské odpovědnosti organizací
Grocholová, Anna ; Koch, Libor (oponent) ; Vymazal, Tomáš (vedoucí práce)
Autorka diplomové práce se zabývá aplikací metod pro identifikaci rizik a příležitostí a rizikovou analýzou pro hodnocení projektu zavedení systému společenské odpovědnosti do organizace. Práce obsahuje teoretická východiska o problematice společenské odpovědnosti a managementu rizik. Tato východiska slouží jako opora pro aplikaci metod a analýzu potřebných oblastí. Výstupem práce je hodnocení rizik daného projektu a navržení preventivních opatření pro použití v konkrétní organizaci.
Rizika a příležitosti zavedení systému společenské odpovědnosti organizací
Grocholová, Anna ; Koch, Libor (oponent) ; Vymazal, Tomáš (vedoucí práce)
Autorka diplomové práce se zabývá aplikací metod pro identifikaci rizik a příležitostí a rizikovou analýzou pro hodnocení projektu zavedení systému společenské odpovědnosti do organizace. Práce obsahuje teoretická východiska o problematice společenské odpovědnosti a managementu rizik. Tato východiska slouží jako opora pro aplikaci metod a analýzu potřebných oblastí. Výstupem práce je hodnocení rizik daného projektu a navržení preventivních opatření pro použití v konkrétní organizaci.
Společenská odpvoědnost společnosti Kaufland Česká republika
Schubertová, Sabina ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Martinov, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je zhodnotit stav CSR ve společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. a navrhnout zlepšení na základě vnitřní analýzy a na základě dotazníku se zákazníky a zaměstnanci. V teoretické části je vysvětlen pojem CSR, vývoj a současný stav společenské odpovědnosti a přínosy zavedení CSR do strategie podniku. Dále je v mé práci popsán způsob, jakým se provádí analýza CSR dané organizace a jakým způsobem se CSR implementuje do strategie podniku. V praktické části je zmíněna historie a současný stav společnosti Kaufland Česká republika v.o.s. a jeho aktivity v oblasti společenské odpovědnosti. V této části je také provedena vnitřní analýza stavu CSR a popsány výsledky dotazníkového průzkumu se zaměstnanci a zákazníky. Na závěr je navrhnuto řešení zjištěných nedostatků.
Návrh konceptu společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje v malé firmě.
Hochová, Michaela ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Svobodová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem a udržitelným rozvojem v oblasti malých a středních podniků. Cílem práce je zanalyzovat současné aktivity CSR ve vybrané malé firmě OTHERM Sokolov, a dále pak navrhnout vhodné aktivity, které by firma mohla zavést do své podnikatelské strategie. V teoretické části je věnována pozornost historickému vývoji společenské odpovědnosti a udržitelného rozvoje, seznámení se s konceptem triple-bottom-line a dále jsou uvedeny možnosti malých a středních podniků v oblasti CSR. V praktické části je uvedena charakteristika společnosti OTHERM Sokolov a popis současných odpovědných aktivit, následně výčet možných vhodných aktivit pro tuto firmu. Dále jsou v praktické části uvedeny výsledky dotazníků o zákaznické a zaměstnanecké spokojenosti.
Podnikatelský projekt
Kotlářová, Monika ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření podnikatelského projektu zaměřeného na rozšíření služeb sociálně integračního podniku a následné zhodnocení realizovatelnosti projektu. Teoretická část je zpracována na základě studia odborné literatury a komparace názorů jednotlivých autorů. Jsou vymezeny pojmy sociálního podnikání, následně je definována struktura podnikatelského projektu a teoreticky popsány jeho jednotlivé části. V praktické části práce jsou všechny získané poznatky aplikovány při samotné tvorbě podnikatelského projektu. Nejprve je provedena strategická situační analýza, která zahrnuje externí analýzu makrookolí, mikrookolí a interní analýzu podniku. Dále je charakterizován daný podnik a popsána nová podnikatelská příležitost, která zahrnuje rozšíření služeb v oblasti telemarketingu o nově vzniklé call centrum. Praktická část také obsahuje SWOT analýzu, marketingový plán a dva finanční plány, ze kterých vychází, že plán zahrnující příspěvky na chráněné pracovní místo je ziskovější. Z ekonomického hodnocení projektu vyplývá vysoká výnosnost zdrojů vynaložených na realizaci projektu. Praktickou část uzavírá hodnocení potencionálních rizik projektu a jsou navrhnuta jejich opatření. Tento podnikatelský projekt by měl podniku přinést dostatek informací pro jeho samotnou realizaci.
CSR activities of the chosen brand
Marečková, Barbora ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Mihališinová, Varéria (oponent)
Diplomová práce se zabývá aktivitami v oblasti společenské odpovědnosti a hodnotí oblast tvorby sdílených hodnot značky výrobce slovenských sýrů a sýrových specialit. Cílem je tyto aktivity důkladně zanalyzovat, vyhodnotit, na základě toho navrhnout jejich správnou komunikaci a cíle do budoucna, které navážou na současné aktivity. První část se věnuje popisu podstaty konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR), jeho vzniku, historii ve světě a v České republice. Popsaný je také koncept tvorby sdílených hodnot (CSV). Následují trendy komunikace společenské odpovědnosti na sociálních sítích a dalších on-line médiích. Druhá část je zaměřena především na konkrétní značku, popis její historie, hlavních atributů. Analyzuje probíhající aktivity, obsahuje návrh jejich komunikace a návrh aktivit, kterým by se značka mohla věnovat v budoucnu.
Společenská odpovědnost organizací
Kasková, Tereza ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností u tří vybraných společností, kterými jsou Penny Market, Kaufland a Lidl (Česká republika). Teoretická část práce pojednává o historickém vývoji tohoto konceptu, definování samotného pojmu společenské odpovědnosti organizací (CSR) včetně tří pilířů a jeho charakteristických znaků. Dále práce vymezuje aktéry CSR, argumenty pro přijetí a proti přijetí, přínosy, popisuje implementaci konceptu a hodnocení společenské odpovědnosti. Ve vlastní části práce je proveden rozbor jednotlivých CSR konceptů u vybraných společností a následně jsou koncepty porovnávány a hodnoceny. Dále navazuje dotazníkové šetření a v konečné části práce je provedena syntéza poznatků z komparace a výsledků dotazníků. Ze syntézy poznatků jsou navržena vhodná doporučení na zlepšení konceptu u vybrané společnosti Lidl, na základě zjištění nejnižšího počtu CSR aktivit a nejnižší míry různorodosti aktivit.
Analýza úrovně implementace CSR v podniku
Divišová, Miluše ; Furová, Lenka (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá otázkou společenské odpovědnosti podniku a zkoumá úroveň její implementace uvnitř podniku. První část diplomové práce se věnuje teoretickým vysvětlením problematiky CSR (Corporate Social Responsibility) v rámci podniku. Ve druhé části je analyzována implementace CSR v konkrétním podniku, která je rozdělená na tři oblasti – ekonomickou, sociální a environmentální. Na základě zjištěných informací budou navržena doporučení ke zlepšení současného přístupu podniku k oblasti společenské odpovědnosti. Budou zhodnoceny výhody, které podnik získá zlepšením CSR.
Propojení komerčního a sociálního sektoru jako moderní forma spolupráce
Borovičková, Radka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Plášková, Alena (oponent)
Tato práce se zaměřuje na spolupráci komerční firmy PwC ČR a sociálního podniku PwC Café. Na základě osobních rozhovorů se zástupci těchto firem jsou identifikovány a analyzovány principy vzájemné spolupráce. Součástí je zhodnocení spolupráce a předložení návrhů na její zlepšení a zefektivnění. Tímto příkladem spolupráce mezi zmíněnými společnostmi se mohou inspirovat jednotlivé komerční firmy i sociální podniky. Práce dále pomocí metody dotazníkového šetření identifikuje postoje komerčních firem působících na českém trhu ke společenské odpovědnosti organizací a jejich povědomí a zájem o spolupráci se sociálními podniky. Výsledky výzkumu také poukazují na to, na jaké typy firem a druhy činností je pro sociální podniky vhodnější se zaměřovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.